Opruimen papieren administratie

“Overal in mijn huis liggen papieren waar ik nog iets mee moet doen. Dit zijn allerlei soorten documenten; facturen, bank overzichten, aanmaningen, kranten, tijdschriften, overzichten van verzekeringen etc. Ik heb totaal geen overzicht meer en dit geeft mij heel veel onrust.”

Een geordende administratie

Ben je het overzicht over je administratieve huishouding kwijt? Liggen er overal papieren in huis waar je nog iets mee moet doen en heb je geen werkbaar archief?

Als professional organizer help ik jou graag zodat je weer volledig inzicht krijgt in je administratie!

Achterstanden worden weggewerkt, de stapels ongeopende enveloppen zijn verleden tijd, je weet weer welke post er binnenkomt, je krijgt een duidelijk overzicht van wat je nog moet regelen, betalen of declareren en je krijgt een goed archief zodat je belangrijke papieren moeiteloos kunt vinden én opbergen.

Je krijgt bovendien van mij voldoende bruikbare tips die het mogelijk maken dat je zelf de administratie op een voor jou werkbare en succesvolle manier kunt bijhouden.

Het administratieproces

  • Creëren van een prettige administratieplek.
  • Verzamelen en sorteren van alle papieren.
  • Bepalen welke papieren weg mogen en welke bewaard blijven.
  • Opzetten van een administratie systeem wat werkbaar is en gemakkelijk bij te houden.
  • Opzetten van een bewaararchief.

Een georganiseerde administratie zorgt ervoor dat je …

  • Een volledig inzicht hebt in je administratie.
  • Geïnformeerd bent over wat je kunt bewaren en wat wanneer weg mag.
  • Een administratie hebt die bij jou past en die je zelf gemakkelijk kunt onderhouden.
  • Een archief hebt waarin je eenvoudig papieren opbergt.
  • Papieren eenvoudig terug kunt vinden als je die nodig hebt.
  • Geen stress meer hebt vanwege rondslingerende papieren.
  • Gemakkelijk en snel je post kunt verwerken.
  • Rekeningen op tijd worden betaald en je geen aanmaningen meer ontvangt.
  • Niet meer bang hoeft te zijn dat je iets over het hoofd ziet.